RSS

Saturday, April 11, 2009

Terima kasih Semua...



Sempena birthday... ini dari kak mimie.. biar tak pernah bersua tetap mesra.

ps: terima kasih juga untuk ibujunes yang sudi menelefon dari Selatan mengucapkan selamat. Insya-Allah semoga kita bertemu di pesta buku nanti.

Dan kepada semua yang berYM dan menghantar sms.. bermula dengan Che Ani, Qema, Shikin di UMP, Ipah, Kak Na, Amirah Fauzi di UIA, B, Ria, Kakcik, Shelly dan semua yang lain
maaf klu tak masuk nama yer...terima kasih atas doa tulus ikhlas dari semua

15 comments:

kakchik said...

banyak ke dapat hadiah kaknik?

Nik Fauziah Nik Hussin said...

heheh... tkde lah..
buku dan henbeg serta kek, tapi hadiah yang tak terhingga ialah.. INGATAN dari semua!

Syahida Izlanin said...

salam..
k.nik..hepy belated besday..huhu..
nk thu x? besday k.nik sama dgn besday akak naqibah shikin..huhu.dia suh ucapkn hepy besday kt akak gak..besday sy jgn lupa ye kak..11hb gak tp bulan 7..hehe.luv u kak..smoga hidup lebih dberkati n dirahmati di msa2 akn dtg..amiin..akhir kata..rindu la dgn suara merdu 2..hehe

dak wan said...

Happy Birthday Sista!!

Panjang umur murah rezki, more great years to come!

ain said...

seronok kan bila ada kwn2 yg ingat bday kita. wlupun rasa malu2 tapi syokkkk...hihihihi.

p/s...kak nik...pinjam novel boleh??hihi..semlm gi ke Harris bookstore, the biggest in JB, pun x sampai lg le novel Aku Ada kamu. Yg ada cuma setiap jumaat je. hr ni naik KL nak cari gak.

Mujahidah said...

moga slmt pnjng umur dlm ktaatan..sorry lambt wish kak..

kakyong said...

salam kaknik
Selamat hari tua.. kakyong ade 3 tahun lagi sebelum sampai ke 40.. huhu.. namun daku sentiasa merasa diriku sweet 17..!! ngehngehngeh

Nik Fauziah Nik Hussin said...

salam
shikin..
wah..kita kongsi no 11 yer..ong tuh! kirim salam pada kawan yang sama besday tuh..

wan..
tq3.. wan masih kat negara banjir dulu baru hujan ker? heheh

ain..
mmg seronok.. tak bagi hadiah pn tkpe, sbb ingatan tu mmg sgt bermakna
Alar yang.. buku dah dicilok oleh kakak akak lar..tp klu nak nnti akak boleh kirim cuma kena tunggu dia habih baca!

Sham..
t.kasih atas ingatan! Selamat pengantin baru..(alar dah basi!!) tapi takper kan??

well kakyong..
age is just a numbre right?? dlm hati sentiasa muda heheh!
psssst...akak ada secret to stay young...pick a numbre and stick to it..hehehe

Syahida Izlanin said...

k.nik,akak 2 kim slm balik..huhuhu.jd posmen la plak shikin ni..hehe

zara said...

Assalamualaikum Nik,

Happy belated birthday... jangan makan kek bebanyak nanti susah nak slim. Akak tak apa... dah tua.

All the best, May Allah bless you.

Anonymous said...

K.nik..epi besday skali lg...smoga d umur yg bru ni d murah kn lg rezeki k.nik n family....windu la kt k.nik..tgk la bln 5 ni sy g ofis k...^_^...

-Amirah Fauzi-

Nik Fauziah Nik Hussin said...

salam
takpe shikin..dpt pahala memanjangkan ukhuwah

kak zara tular.. tak kurus2 gak, ingat nak masuk kelab akak lar!

Alar mira cayang... nnti dtg ek, kita makan tosey telur hehe!

seriadriani said...

salam. Kak Nik, kita lahir pada hari yg hampir sama dengan nama yang berpangkal sama. Mungkin perangai jugak sama? siapa tahu kan?

Tapi umur saya baru 19... anak 5 dah. hehehe.. akak percaya ke? apalah ada pada angka yer...

dS said...

Salam Kak Nik.. Selamat Ulang Tahun! Maaf ya, DS agak terlewat sampaikan ucapan ini. Semoga Kak Nik dilindungi Allah sentiasa, murah rezeki, sihat, ceria dan bahagia di sisi keluarga tersayang serta rakan-rakan seperjuangan.

Nik Fauziah Nik Hussin said...

salam..
seri..wa mudanya tp anak dah 5... umur brpla ko kawin dik..?
ya.. tak mustahil kita ada persamaan kan??

salam Ds..
terima kasih atas ingatan...semoga ds pun sentiasa dirahmati-Nya